Oferim 2 tipuri de servicii: un contract de service complet si un contract de asistenta tehnica telefonica.
Asiguram service pentru echipamente fiscale (case de marcat, imprimante fiscale, etc.), balante electronice si sisteme de etichetare in baza unui contract de service, contract de asistenta tehnica sau contra cost la solicitarea clientului.
Detect Serv va pune la dispozitie o echipa formata din 9 tehnicieni de service care va vor oferi asistenta telefonica si care se vor deplasa la sediul dumneavoastra ori de cate ori este nevoie (in functie de varianta de abonament).
Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la nr. de telefon 0744-596273; 0722-225951; 0264-597320 sau la adresa de e-mail: detect_serv@yahoo.com.
AVANTAJELE CONTRACTULUI DE SERVICE:
Abonamentul de service pentru casele de marcat electronice fiscale
Firma de service se obliga sa mentina casa de marcat in functiune si sa repare casa de marcat ori de cate ori este sesizata defectiunea acesteia de catre utilizator.
Firma de service se deplaseaza cu mijloace proprii la sediul utilizatorului pentru interventia la casa de marcat, iar daca aceasta nu se poate repara pe loc, se asigura transportul casei de marcat in laborator si inapoi la punctul de lucru.
Termenul de reparatie si interventie se restrange foarte mult (la durata prevazuta in contract mai mica decat durata legala).
Utilizatorul este protejat de riscul de a fi amendat de catre organele fiscale pentru nefunctionarea casei de marcat. (neemitere de bon fiscal)
Reparatia casei de marcat se face la primele simptome de defectare (defect mai mic cheltuiala mai mica)
Numarul de interventii incluse in abonamentul lunar este nelimitat.
Asistenta tehnica inclusa in abonamentul de service.(instruire operator nou; programari noi; tinerea la curent cu toate cerintele si modificarile legislative)
Rezolvarea unor blocaje in operarea casei de marcat rapid prin consultarea telefonica a unui tehnician de service. (Firma de service compenseaza nepriceperea operatorilor)
Firma de service asigura un stoc de piese de schimb, tehnicieni calificati si autorizati de Ministerul de Finante, logistica, masini de interventie, telefoane pentru sesizari si consumabile.
Echipamentul asistat in exploatare are o viata mai lunga.
(4) Refuzul expres sau tacit al utilizatorului de a incheia contracte de service pentru perioada de postgarantie echivaleaza cu renuntarea voluntara la utilizarea acelui aparat de marcat electronic fiscal si adoptarea deciziei de a achizitiona un alt tip de aparat.
(5) In cazul in care organele de specialitate prevazute la art. 12 alin. (1) din ordonanta de urgenta constata neutilizarea aparatului de marcat electronic fiscal ca urmare a defectarii si nerepunerii in functiune a acestuia datorita inexistentei unui contract valabil de service pentru perioada de postgarantie incheiat in conditiile mentionate la alin. (2), acestea vor aplica agentului economic in cauza amenda contraventionala prevazuta la art. 11 alin. (1) lit. b) din ordonanta de urgenta si vor suspenda activitatea unitatii pana la achizitionarea si instalarea unui alt aparat.
Temei legal : Norma metodologica (r1) din 18/04/2003Republicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 348 din 25/04/2005 pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia agentilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale