Avantaje
- Firma de service se obliga sa mentina casa de marcat in functiune si sa repare casa de marcat ori de cate ori este sesizata defectiunea acesteia de catre utilizator.
- Firma de service se deplaseaza cu mijloace proprii la sediul utilizatorului pentru interventia la casa de marcat, iar daca aceasta nu se poate repara pe loc, se asigura transportul casei de marcat in laborator si inapoi la punctul de lucru.
- Termenul de reparatie si interventie se restrange foarte mult (la durata prevazuta in contract mai mica decat durata legala).
- Utilizatorul este protejat de riscul de a fi amendat de catre organele fiscale pentru nefunctionarea casei de marcat. (neemitere de bon fiscal)
- Reparatia casei de marcat se face la primele simptome de defectare (defect mai mic cheltuiala mai mica)
- Numarul de interventii incluse in abonamentul lunar este nelimitat.
- Asistenta tehnica inclusa in abonamentul de service.(instruire operator nou; programari noi; tinerea la curent cu toate cerintele si modificarile legislative)
- Rezolvarea unor blocaje in operarea casei de marcat rapid prin consultarea telefonica a unui tehnician de service. (Firma de service compenseaza nepriceperea operatorilor)
- Firma de service asigura un stoc de piese de schimb, tehnicieni calificati si autorizati de Ministerul de Finante, logistica, masini de interventie, telefoane pentru sesizari si consumabile.
- Echipamentul asistat in exploatare are o viata mai lunga.
- Revizii periodice incluse in abonament.